روزانهـ های نانا
روزانهـ های نانا

روزانهـ های نانا

ناراحت


8 نفر پست رو بخونن اما 1 نفر کامنت بزاره واقعا که

نظرات 10 + ارسال نظر
بسامه چهارشنبه 18 تیر 1393 ساعت 02:44

راس می گی... ناراحت کننده اس

بدجنس والا

neda چهارشنبه 18 تیر 1393 ساعت 09:25

zoya چهارشنبه 18 تیر 1393 ساعت 14:49

kho tale bini nazar nadare ke madar

این پست نه عزیزم پست قبل منظورم بود

talaye پنج‌شنبه 19 تیر 1393 ساعت 00:09 http://talaye912.blogfa.com

من نبودم یه مدت حالا اومدم دیگه بخونمت نایاحححححححتتتت نباش

خانوم میم پنج‌شنبه 19 تیر 1393 ساعت 01:29

وب همه اینجوریه عزیزم...ماه رمضون ملت جون ندارن کامنت بذارن

talaye شنبه 21 تیر 1393 ساعت 18:39 http://talaye912.blogfa.com

چطوری میتونم رمز را خصوصی بفرستم

سلام
روز یکشنبه22تیر15رمضان13جولای 2014 بخیر وشادی باشه براتون
دلت شاد وخندون وصاف وتنت سالم ولبت منحنیش بطف پایین باشه
میلاد امام حسن مجتبی مبارک باشه
دیشب وقتی تو جام دراز کشیده بودم یه لحظه فکر میکردم که این هم ادم وقتی بدی میکنه فکرش به مردن هست وداره این کارها رو میکنه،اونهایی که بد بودن ورفتن از این دنیا آیا میشه باهاشون یه جورایی ارتباط برقرار کرد تا ببینیم ایا بخشیده شدن یادارن عذاب خودشون رو میکشن.ما اصلاً برای چی تواین دنیااومدیم هدفمون چی بوده اینها رو خودت میدونی ونیازی به حرف تکراری من نیست اما چی برای چی برای کی به چه هدف وامیدی برای دنیا یا آخرت برای بقاء یانابودی نمیدونم اما باورش سخت هست برای همه ماها که واقعا فکر میکنیم همین مثالش در مورد اعتقاداتمون.من یه همکار دارم ازش میپرسم چرا روزه نمیگیری بهم میگه من قبول ندارم اینها رو آخوندها گفتن بابا جان این تکلیف بوده وهست از زمان پیامبر نماز هم وکارهای دیگه.خدایی تو بعضی جاها دولتمردان اسلامیمون کم کاری کردن تا همچون جوونهایی خرده از دولت بزنن وبدون اینکه بفهمند این تکالیف خداست وباید عمل بشه به هرحال همیشه این تیکه کلام هست درست میشه اما این درست شدن کی هست خدا میدونه.مرسی هر روز میشینی ونظرهامو میخونی

خانم توت فرنگی دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 08:03

من نبودم کی ناعمه ی منو ناراحت کرده ؟ ها؟؟؟

neda دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 10:02

حالا ناراحت نشو بیا یه پست بزار دیگه

بانو سه‌شنبه 31 تیر 1393 ساعت 17:01 http://www.yebaghalaghushekhoda.blogfa.com

درکت میکنم شدیددددددد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد