روزانهـ های نانا
روزانهـ های نانا

روزانهـ های نانا

روز مادر و سوپرایز رمز فرق داره به هرکسی نمیدم

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

اخرین 5شنبه فروردین + طرز پخت کوکو

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

خداحافظ عزیزم


دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای علی جهانیان به نام خداحافظ عزیزم


یه روز به هم میگفتیم که ما عاشق ترینیم

تا وقتی زنده هستیم کنار هم میمونیم

نمیدونم که چی شد یهو از هم گذشتیم

زدیم به زیر حرفا همو تنها گذاشتیم

برای من تو دنیا  هنوزم بهترینی

تا وقتی زنده هستم تو قلب من میمونی

خداحافـــظ عزیزم

خداحافظ عزیزم

خداحافظ عزیزم

خداحافظ عزیزم

خداحافـــظ عزیزم

خداحافظ عزیــــــــــــــــــــــزم

*****************************


اما حالا گذشته بازم تنهای تنهام

به یاد خاطراتت شب و روز توی رویام

غصه نخور عزیزم گذشته ها گذشته

جدایی منو تو، تقدیر و سرنوشته

خداحافـــظ عزیزم

خداحافظ عزیزم

خداحافظ عزیزم

خداحافظ عزیزم

برای من تو دنیا  هنوزم بهترینی

تا وقتی زنده هستم تو قلب من میمونی

خداحافـــظ عزیزم

خداحافظ عزیزم

خداحافظ عزیزم

خداحافظ عزیزم

خداحافـــظ عزیزم

خداحافظ عزیــــــــــــــــــــــزم

خداحافظ عزیزم

خداحافظ عزیزم

خداحافظ عزیزم

خداحافـــظ عزیزم


لینک دانلود


طالع رنگی 25 تا 31 فروردین


طالع رنگی هفته – ۲۵ تا ۳۱ فروردین


فروردین
اینکه می خوای قبل از هر کاری به احساسات همه و نظراتشون فکر کنی باعث می شه مسایل رو از زوایای بسیار متنوع ببینی و عملا تصمیم گیری برات غیر ممکن بشه. اگر می دونی چی برات بهتره عمل کن و سراغ فکر کردن به تاثیرش روی تمام اطرافیان نباش. به هرحال از هر کاری بعضی ها ضرر می کنن و الان وقتشه که تو این آدم ضرر کرده نباشی. در حوزه دوستی و عشق و رابطه یک ضربه زده شده یا در راهه. خسوف کوتاه سه شنبه احتمالا باعث قرص و محکم شدن تصمیمی می شه که هنوز داری در موردش با خودت کلنجار می ری. این هفته بحث زیاد جلوی همکاری رو خواهد گرفت. به شغلت فکر کن و حواست باشه که تغییری در راهه.

اردیبهشت
هدف این هفته ات باید پیدا کردن جایی باشه بین خودخواهی و گذاشنت همه زندگی برای بقیه. طبیعت شیرین‌ات باعث می شه برای دیگران وقت زیادی بذاری اما حالا که ماه میزان داره وارد یک خسوف می شه وقتشه به خودت فکر کنی و تمرکز کنی روی اینکه چی برات بهتر است. تا حداقل سه کار باز مونده رو تموم نکردی کار جدیدی رو شروع نکن؛ البته اگر می خوای شاد باشی. پیروی از قطب نمای اخلاق و نگاه کردن به اینکه قلبت چه چیزی رو درست می دونه راحتترین کاره تا جوابت رو بگیری. روز سه شنبه سیاره حاکمت ونوس است و همکاری اش با ژوپیتر باعث می شه در یک جمع مورد توجه خاص قرار بگیری. از سه شنبه تا جمعه امکان موفقیت عشقی بسیار زیاده پس هر جا لازم شد قدم جلو بذار.

خرداد
اگر داری وسوسه می شی که حین کاری جدی خوش هم بگذرونی، مواظب باش که کار کلا تعطیل میشه. آدم گاهی به خودش می گه «پنج دقیقه استراحت کنم» و چشم باز می کنه و می بینه سه روزه هیچ کاری نکرده. این وضعیت محتمل این هفته تو است. اگر چیزی باید تموم بشه براش قدم های جدی بردار و زمان رو زیر نظر بگیر تا کارها واقعا پیش برن. مسیر سخت‌تر در این هفته انتخاب بهتری است. این هفته یک خسوف دقیقا در بخش عشق آسمون تو رخ می ده و علاوه بر این مریخ هم داره عقب عقب می ره. در این شرایط رابطه‌ها شکننده هستن و اتفاقات غیرقابل برگشت. اگر فکر میکنی باید تغییری ایجاد کنی بهتره در این هفته نباشه. برای اتفاقات عاطفی منتظر شرایطی منطقی تر باش تا پشیمونی پیش نیاد.

تیر
این ایده که می تونی با درک کردن نیاز افراد، اونها رو شاد نگه داری کمی ساده‌انگارانه است. دیدگاه افراد تغییر می کنه و در بسیاری موارد هم در تضاد با همدیگه است پس اصلا ناراحت نشو اگر کسی ازت ناراحت شد یا نتونستی کسی رو خوشحال کنی. صحبت سختی پیش بینی می شه و احتمالا هم در جایی مسقف. در صورتی که مسوولیتی سنگین تر از توانت به تو محول شده، زودتر در موردش حرف بزن تا بعدا ناراحتی کمتری درست بشه. خسوف روز سه شنبه نیاز به ارتباط فیزیکی رو زیاد می کنه. سری به جایی بزن که حیوون داشته باشه و بهشون غذا بده (حتی فقط نون) و ببین چقدر اینکار می تونه خوشحالت کنه (اگر تهرانی جایی مثل پارک ملت انتخاب خوبیه). اگر رابطه ای در حال شروع شدن است، برای سریع‌تر کردنش تلاش نکن. کارها در هفته بعد بهتر از این هفته پیش خواهند رفت.

مرداد
قبل از برنامه ریزی می خوای بدونی بقیه چه نقشه‌هایی دارن اما متاسفانه نقشه های هیچ کس مشخص نیست و تو در انتخاب دچار مشکل می شی. اگر قراره تصمیم مهمی بگیری و کسی رو ناراحت کنی، اول کمی فکر کن ولی از ناراحت کردن آدم ها نترس. گاهی لازمه. خوبه که خوشبین باشی و به آینده امیدوار و اگر کمی حس بدبینی داره بدون که مال حرکت معکوس مریخ است. ارتباط با کسی که دوستش داری اون جوری که فکر می کنی پیش نمی ره. سه شنبه شاهد یک خسوف کوچیک هستیم که برای شیر متولد مرداد ناراحتی تولید می کنه پس نگران نباش اگر دلت گرفته بود. یک کار دو نفره می تونه جلوی هر نوع ناراحتی رو بگیره پس توی پیشنهاد دادن خجالتی نباش.

شهریور
الان بهترین موقع تحلیل ماجراها است. بخصوص اگر می خوای ببینی بقیه چه تاثیر روی کارهای تو دارن یا تو چجوری می تونی از کارهای بقیه استفاده کنی یا با کارهات چه تاثیری روی آدم های اطرافت می ذاری، هیچ وقت رو به خوبی این هفته پیدا نخواهی کرد. ترس از شکست ناشی از عقب رفتن مریخ است و نباید جدی گرفته بشه. به مسیری که بهش فکر کرده ای بچسب و پیش برو تا موفق بشی. یک راز بهت گفته می شه یا خودت کشفش می کنی – حتما تلاش کن راز بمونه چون ممکنه چهره تو رو خراب کنه. یک صحبت که به ضرر یک نفر تموم می شه هم در این هفته اتفاق می افته و امیدوارم تو جزوش نباشی. وضع زندگی عشقی چندان خوب نیست اما یک سفر کوتاه شاید همه چیز رو عوض کنه.

مهر
با آدم‌هایی که خودخواهانه رفتار می کنی برخورد داری و ازشون خسته شدی. ماه داره وارد خونه روبرویی ات می شه و نورش ممکنه فریب دهنده باشه: اگر چیزی بیش از حد خوب است سعی کن توش اشکالاتی هم پیدا کنی و اگر چیزی همه اش بده، حتما جنبه‌های خوبی‌ داره که نادیده مونده. یک دوست خوب باهات مشورت می کنه و بهتره تو هم با مشورت و درددل متقابل بهش نشون بدی که بهش اعتماد داری. خبر خوب اینه که چشم‌های زیادی به تو است و به زودی شاهد یک موفقیت خیره کننده خواهند بود پس جدی باش و پیش برو تا ناامیدشون نکنی. اگر ضعفی هست در جای امنی مطرحش کن چون با وجود همه قدرت، آدم لازمه گاهی از یکی دیگه حس امنیت و آرامش بگیره.

آبان
همه کارها – و اصلا مهم نیست چقدر کوچیک باشن – از اون چیزی که اول به نظر می رسیده پیچیده تر شدن. فکت‌ها واضح هستن ولی یک نفر در برابر باور کردن حقیقت مقاومت می کنه و تو هم نخواهی تونست بهش ثابت کنی که اشتباه می کنه؛ زور هم نزن و راه خودت رو برو. آدم نمی تونه همه رو مجبور به پذیرش واقعیت کنه. در دنیای عاطفی متولد آبان در این هفته درگیر دردسرهایی خواهد بود. در واقع عشق اصلا در این هفته حضور فعالی نداره و خسوف کوچیک روز سه شنبه هم ماجرا رو بدتر می کنه. روز جمعه ونوس و پلوتو در زاویه عمود بر هم هستن و مشکل عشق رو حل می کنن. منتظر یک خبر از راه دور باش.

آذر
گفتن احساسات با اینکه سخته اما معمولا استراتژی موفق و توصیه شده ای است. ولی این هفته بیان صریح احساسات و خواسته ها اصلا به نفعت نیست. اگر در مورد تصمیمی مردد هستی پیشنهاد می کنم مزایا و معایبش رو روی یک برگ کاغذ بنویس و ببین می تونی تصمیم نهایی رو بگیری یا نه. اگر جواب هنوز «نه» بود صبر کن تا هفته دیگه چون خسوف روز سه شنبه، تصمیم گیری رو سخت کرده. زندگی طبیعی بهترین چیزی است که این هفته می تونی تعقیب کنی. سعی نکن اتفاق خاصی پیش بیاری و بذار هفته بگذره. زندگی عشقی در این هفته نسبتا سخت است بخصوص اگر نفر سومی هم در صحنه ظاهر شده باشه.

دی
در یک بحث،‌ نقش «آدم بده» به تو می افته و مجبور هم هستی اجراش کنی. یا لازمه به یک نفر تصمیم سختی رو اطلاع بدی یا لازمه چیزی که درسته رو به کسی بگی که دوست نداره اونو بشنوه. در یک گروه کمی تنش دیده می شه ولی نگران نباش چون در نهایت آدم ها نظرشون با تو موافق خواهند بود و در صحبتی که با هم دارن با احترام نسبت به تصمیمت حرف خواهند زد. یک دوست خیلی صمیمی انتظار داره تو بهش کمکی رو بکنی و لطفا زودتر این قدم رو بردار. یک خرید کوچیک چیزی است که می تونه این هفته رو شاد و جالب کنه و احتمالا هم با لوازم الکترونیک ارتباط داره. خریدن گل رو هم فراموش نکن چون پلوتو نشون می ده که یک چیز ریز باید به زندگی ات اضافه بشه.

بهمن
کارهایی پیش رو است که قبلا هرگز سراغشون نرفتی. سعی کن برای موفقیت از هیجانی که کارهای جدید می سازن به نفع خودشون استفاده کنی و خودت هم به این بیرون اومدن از روند معمول زندگی کمک برسونی. اشتباه طبیعی است و اصلا ازش نترس و اگر کسی تو رو به خاطر اشتباهی سرزنش کرد اینطوری به ماجرا نگاه کن که فقط می خواسته بگه «من بهتر بلدم». جواب خوب این معمولا گفتن یک «آره تو خوبی» توی دل خودم آدم است و لبخند زدن (: یک آدم خاص از طرف تو احساس هیجان خواهد داشت و حتی از پشت درهای بسته هم انرژی مثبت تور و حس خواهد کرد. نمایش این علاقه برای اون سخته پس سعی کن کمی بهش کمک کنی تا بتونه حرفش رو بزنه. درسته که دیدن سختی کشیدن طرف برای گفتن حرفش جالبه ولی باعث می شه یک آدم خجالتی، حرف زدن رو اصولا کنار بذاره. بهش کمک کن (:

اسفند
نمی دونم چرا بعضی آدم ها علاقه دارن دیگران رو ناراحت کنن یا ناراحتی های خودشون رو اونقدر کش بدن که حوصله همه سر بره. یکی از این آدم ها در فاصله خیلی نزدیک به تو ظاهر می شه و امیدوارم بتونی به درستی باهاش کنار بیای. خسوفی در روز سه شنبه درست توی خونه هشتم احساسات عمیق تو اتفاق می افته پس احساس کمی بی حوصلگی یا دپرشن طبیعی است و نباید نگرانت کنه. برای مقابله توصیه می شه از خونه بیرون بری و با جمع باشی یا فیلم خوبی ببینی و ندونی ساعت ها چطوری می گذرن. مهمونی توصیه نمی شه مگر با کسی که واقعا دوستش داشته باشی. پنجشنبه و جمعه فرشته عشق اطرافت بال می زنه پس اگر نمی خوای عاشق بشی، در شرایط خیلی عاطفی به آدم ها بیش از حد نزدیک نشو. رابطه ای خوبه که در شرایط عاقلانه شروع بشه و با هیجان پیش بره.

کارورزی و شروع دانشگاه

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.