روزانهـ های نانا
روزانهـ های نانا

روزانهـ های نانا

برای بانوی بی نهایت مهربون

سلام عزیزم

خدا نکنه تو نباشی من همیشه بهت سرزدم اما دیدم پستی نزاشتی گفتم جتما موندگار شدی

یا امدی دسترسی به نت نداری یا سرگرم کار و خونه داری هستی

واقعا ازت ممنونم که تموم پستارو خوندی و براشون تک تک نظر گذاشتی

اگه بدونی چقدر خوشحال شدم

منم دلم بی نهایت برایت تنگ شده بود عزیزم

حتما در اولین فرصت بهت سر میزنم الانم اگه ساعت رو نگاه کنی من سر صبح دارم مینویسم

و دارم حاضر میشم برم سرکار

گفتم فقط ازت یه تشکر خیلیییییییییییییییی خاص بکنم از بودنت و انرژی و صمیمت کامنتات بکنم

امروز حتما سعی میکنم جواب تک تک کامنتاتو بدم مهربونم

نظرات 1 + ارسال نظر
سایرا سه‌شنبه 27 آبان 1393 ساعت 00:00 http://2khtari-bename-saira.blogfa.com

بنده رمزتو ندارم

فرستادم دخملی گل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد