روزانهـ های نانا
روزانهـ های نانا

روزانهـ های نانا

طالع رنگی 16 تا 22 تیر

طالع رنگی هفته – ۱۶ تیر تا ۲۲ تیر
   فروردین

لازمه یکی به یادت بیاره که باید در مورداحساسات و خواسته‌هات حرف بزنی. متاسفانه تله‌پاتی هنوز کشف نشده و اگر قراره کسی بدونه تو چی می خوای، خودت باید بهش بگی. حواست باشه که تو مسوول عکس العمل آدم‌ها در مقابل حرف‌های که بهشون میزنی نخواهی بود و نباید نگرانی نسبت به این جریان باعث بشه حرفت رو درست نگی. در طول این هفته ارتباط عاطفی پیچیده تر می شه یا شاید هم حتی گمراه کننده. تصمیم نهایی رو در این هفته نگیر – در هیچ موردی. روز پنجشنبه لازم می شه حسابی از عقلت کمک بگیری تا از موقعیت سختی بیرون بیای اما موفقیت نهایی با تو است.

 اردیبهشت

یک هفته پر از استراحت ایده خوبیه ولی اگر بتونی ! از یکطرف کارها خودشون جلو می یان و بهت تحمیل می شن و از اونطرف خودت کشف می کنی که استراحت زیاد هم حوصله سر بر است و بهتره سر یک کاری که بهت انرژی بده. اگر با کسی در رابطه هستی و حس کردی چیزی که تو حس می کنی رو متوجه نمی‌شه، دلیلش شاید این باشه که توجه اش در جای دیگه ای مصرف شده. یکی از دوستانت ممکنه خیلی صادق نباشی و بهتره این رو زودتر کشف کنی. موضوعی ناراحتت می کنه ولی شخصی حسابش نکن. مشکل از تو نیست و مستقیما هم به خاطر حضور تو پیش نیومده. مشکل جای دیگه است که تیغش به تو هم گرفته.

 خرداد

تغییر بزرگی در راهه و شاید لازم باشه خودت رو از حالا آماده اش کنی. انگار یک چیزی قراره عوض بشه و هر چقدر باهاش هماهنگ تر باشی در برخورد باهاش راحت‌تر خواهی بود. در شرایط سخت لازمه آدم به خودش کمک کنه. اگر مدتی است سعی کردی هی به خودت بگی «نه من استرس ندارم» و «من باید قوی باشم»، لازمه کمی هم با خودت تکرار کنی که «من حق دارم خسته بشم و من حق دارم کمک بگیرم» تا تعادل بهتری در زندگی ات برقرار بشه. در مورد عشق یک خواسته غیرواقعی باعث شده چیزها به نظرت خوب نیان یا حتی تنهایی رو حس کنی. این هفته موردی در پیشه که اگر کمی راحت بگیری، می تونه هیجان زیادی به زندگی ات وارد کنه.

 تیر

در طول این هفته علاقه به برنامه ریزی بلندمدت و رسیدن به اهداف طولانی خیلی کم است و هیجان اصلی روی رضایت سریع و خوش گذروندن متمرکز می شه. خیلی هم خوبه. سعی کن کارهایی رو بکنی که خوشحالت می کنن. یک نفر هست که فکر می کنه داری چیزی رو مخفی می کنی ولی اشتباه می کنه – هر کس حق داره رازهایی داشته باشه و هیچ کس نباید در مورد اونها کنجکاوی بیش از حد نشون بده. یک خرید کوچیک توصیه می شه حتی در شرایطی که وضع مالی خیلی خوب نیست. روز جمعه یک کشمکش منتظرت است که بهتره با دقت باهاش برخورد کنی.

 مرداد

نقشه های بزرگی توی فکرت داشتی که وقتی زمان عمل کردن بهشون فرا رسید انگار فراموششون کردی. یادت بیار که می گفتی «تابستون فلان کار رو می کنم» و سراغش برو. زندگی داره سریع می گذره و باید حسابی مواظب باشی که زیر وزن سیاره مشتری که همه هیجان های زندگی رو کند می کنه،‌ له نشی. با خودت بگو «این هفته باید دو تا تفریح خوب بکنم» و انجامشون بده. سیگنال‌هایی از یک دوست اینطور به نظر می رسونه که اون دوست داره رابطه رمانتیک‌تری رو با تو شروع کنه ولی این سیگنال‌ها احتمالا درست برداشت نشدن. فقط در صورتی که خودت هم به این جریان علاقه داری و اونو درست می دونی پیش برو چون شرایط آسمون نشون می ده چیزهایی که الان شروع بشن و دو طرفه نباشن، موجب دردسر خواهند شد.

 شهریور

راه حل مشکل، شیوه برخورد با دیگران است. اگر در شرایط سختی هستی یا اگر مشکلی پیش اومده یا اگر چیزی گیر کرده و اونطور که باید پیش نمی یاد، احتمالا مربوط می شه به روشی که تو با بقیه ارتباط برقرار کرده‌ای. انگار موقعیت خودت رو چیزی تعریف کردی که پیش اومدن رو برای بقیه سخت کرده. در مورد خاصی نمی خوای حرف بزنی یا اقدام کنی و این سبب می شه بقیه هم همین رویه رو در پیش بگیرن. اگر ازدواج کردی یا در رابطه ای ثابت هستی، این هفته امکان لذت بردن از یک مشارکت اجتماعی خیلی زیاده. در یک جمع باش تا بهتون خوش بگذره. این در جمع بودن می تونه از یک پارتی تا رفتن به پارک و آش خریدن و خوردن گسترده باشه ولی جالبیش اینه که همه اینها به تو خوش خواهد گذروند. اما اگر مجردی هستی یا به شکل غیرجدی با کسی بیرون می ری، این جمعه ممکنه جرقه ای در ذهن یک نفر در مورد تو زده بشه که به زودی تبدیل به آتیش بزرگی می شه.

 مهر

درمیون گذاشتن یک فکر یا ایده با کسی که بهش اعتماد داری به نظر سخت می رسه. شاید هم خودت هنوز فکر می کنی این ایده اونقدر بالغ نیست که پیشنهادش بدی و هی صبر می کنی ولی بدون که هیچ چیز هیچ وقت به اندازه کافی رشد نخواهد کرد. رشد ایده‌ها بی نهایت است و بالاخره یک جایی باید دست به عمل زد. کسی در حال انجام کار بدی در مورد تو است ولی ناراحت نباش چون چیزهای بد در نهایت به خودت آدم‌های بر می گردن! اواخر هفته با دیدن نشونه‌هایی از یک همکار یا دوست نزدیک کمی گیج می شی چون اگر این سیگنال ها همون معنایی رو بدن که تو فکر میکنی، لازم خواهد بود برخوردی جدی با طرف بکنی. متاسفانه این سیگنال ها دقیقا همین معنی رو دارن و برخوردی جدی با یک نفر لازمه.

آبان

تا هنوز وقت هست، پرونده های عشقی قدیم رو ببند! باز موندن یک پرونده عشقی یا عاطفی یا احساسی یا این تیپ چیزها به زودی ممکنه باعث آزارت بشه. از سه شنبه یک مورد جدید پیش می یاد که زندگی تو رو بهبود می ده و اگر بهت در موردش حق انتخاب دادن، حتما انتخابش کن. توجه به جزییات کارها قدرت اساسی تو است ولی مواظب باش باعث نشن که به کلیات کم توجه باشی. یکشنبه بعدی انرژی‌های مخالفی توی ناحیه عشقی آسمونت ظاهر می شن که یکیشون بهت می گه باید با یک نفر در آسمون‌ها پرواز کنی و یکی زیر گوشت می خونه «بزن تو گوشش و از زندگی ات بندازش بیرون!». مطمئنا هر دو چرت می گن و تو بهتره میانه رو بگیری: منطقی تصمیم بگیری که می خوای با این آدم باشی یا نه.

آذر

موضوعاتی بسیار جدی هستن که باید بهشون توجه کنی اما ظاهرا مشکلی هست و نمی تونی طولانی روی یک چیز متمرکز بمونی و هی حواست به کارهای باقی مونده دیگه پرت می شه! فهرستی از کارها تهیه کن و تا وقتی یک رو خط نزدی سراغ بعدی نرو. برای یک نفر وقت راحت بذار و بدون نگاه کردن به ساعت یا موبایل، تا آخر به حرفهاش گوش بده. کسی که از تو بزرگتره نیاز داره ابهات کمی حرف بزنه. اگر خانواده، پارتنر تو رو اونطور که خودت عالی و درخشان می بینینیش نمی بینن، نگران نشو. به هرحال این زندگی تو است ولی خوبه که به حرف‌های اونها هم دقت کنی. شعار خوبی هست که می گه «خوبه آدم قبل از انتخاب چشم‌هاش رو خوب باز کنه و بعد از انتخاب کمی اونها رو ببنده».

دی

از اونجایی که نمی خوای حس بدی در کسی ایجاد کنی، صحبت صادقانه در مورد چیزی که توی ذهنته کار سختی به نظر می یاد. هفته‌هاست که با یک انرژی منفی سر و کله می زنی ولی خب حجمش اینقدر کمه که لازم ندیدی باهاش بچنگی. ول این روش در طولانی مدت جواب نمی ده و بهتره باهاش رو در رو بشی. بین تو و یک نفر مهم مثل مدیر یا خانواده یا چنین چیزی باید حرفی زده بشه که هی عقب می افته. تا جمعه بهتره صحبتتون رو کرده باشین وگرنه باید یک هفته دیگه رو هم تمام وقت با انرژی‌های منفی بجنگی. قول‌هایی به آدم‌ها دادی که حالا که شرایطش مهیا است حتما باید بهشون عمل کنی و حتی اگر نگن، منتظرن. قرض دادن و وقت گذاشتن و کمک کردن به بقیه خوبه ولی توش متعادل باش.

بهمن

سیاره مرکوری در خونه ابداعات است و ایده های جدیدی داری! توی خیلی چیزها – شاید کار شاید رابطه شاید هم حتی یک علم. این درسته که می خوای روش جدیدی رو تست کنی اما قبول کن که خودت هم دقیقا نمی دونی باید چیکار کنی! کمی حوصله کن و قدم به قدم پیش برو تا چیزها رو عوض کنی. اون آدمی که رفتار زشتی کرده، خودش می دونه چیکار کرده و لازم نیست به روش بیاری. اما اگر هفته پیش آستین بالا نزده باشی، از عشق آسمونی در این هفته خبری نیست. آرزوهات باید یک هفته صبر کنن چون در این هفته شعله‌ای دیده نمی شه. پنجشنبه رو به یک تفریح کوچیک خارج از خونه اختصاص بده تا انرژی مثبت رو به سمت خودت جذب کنی.

اسفند

واو! انرژی آب توی آسمون جاریه و ماهی متولد اسفند بهترین کسی است که می تونه این انرژی رو درک و جذب کنه. استفاده از این انرژی به هیچ وجه به معنی همراه شدن با حوادث خوب نیست. در این هفته فوق العاده پر از عنصر آب، متولد اسفند می تونه روند حوادث رو به نفع خودش تغییر بده و انتخاب‌هایی کنه که حسابی به نفعش تموم بشه. در زندگی عاطفی شاید نتونی تمام چیزهایی که می خوای رو به دست بیاری ولی مطمئنا در این هفته می تونی اگر کمی توی انتخاب و یکی دو تا عکس العمل دقت به خرج بدی به چیزی که لازم داری برسی. در صورتی که پارتنر ازت خواست از چیزهایی بگذری، قبول کن ولی خیلی هم کوتاه نیا؛ به هرحال اگر دو نفر قراره به هم برسن هر کدوم باید چند قدمی به سمت اون یکی حرکت کنن. اگر هم تنها هستی و دنبال دیدن کسی روز جمعه ممکنه اتفاقاتی بیافته که کلا نظرت رو راجع به یک دوست ساده، تغییر بده. سعی کن جمعه در جایی باشه که عشق احتمال اتفاق افتادن داره.

نظرات 3 + ارسال نظر

” عشق “
در مرد ها حسی هست که اسمشو میذارن ” غیرت “


و به همون حس در خانم ها میگن “حسادت “

اما ...

من به هردوشون میگم ” عشق “

تا عاشق نباشی

نه غیرتی میشی نه حسود !

neda چهارشنبه 18 تیر 1393 ساعت 09:25

ببینیم تا 22 چی پیش میاد

ایشالا بهترینا اتفاق بیفته

خانوم میم پنج‌شنبه 19 تیر 1393 ساعت 01:21

یعنی تو جیگر منی که این طالع رنگی رنگی رو میذاری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد